Wednesday, September 12, 2012

en3 suka hati

hi everibadi...
sehhaaattt kah???!!!!!!!!!!!!
tak sihat???...sila makan obat

wahahahaha
3 hari ni keje aku cam tarak apa2
apa pun tak berhasil
cuma aku improvekan sikit skill dalam command prompt
ingat senang ker???
selama ni kalo sebut command prompt..terus aku jadi pom pom
tapi kali ni aku angkat tangan..angkat kaki...try buat sendiri..
and hasilnya...menjadi3333...sehingga menjilat jari kelingking kaki..
apa??
tak kisah???

hari ni jugak baru aku belajar buat indexing grouping...ikut level..
pastu buat table locking..
tiba2 terasa nak amik sijil jadi dBa...
rasa nak fokus buat db saja..takmo keje lain
boleh ka
ni celop sama sikit..celop sikit sikit..
last2 apa pun tak boleh.


gambar 1st open house aku gi dengan geng2 opis...open house vendor...tapi sori..aku takder dlm gambar kejadian di atas.

cabutan bertuah..akhirnya seumur hidup pestime dapat cabutan bertuah.  jadilah..pen drive pun. 
sekian en3 hari ni....
en3 suka hati..
 

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...