Saturday, September 22, 2012

Sibuk..

Dah lama x hapdet blog...
Bizi..
Lately ni banyak keje nak kena setel..
Dari keje opis sampai keje umah.
Ssampai rasa x menang tangan...
Semalam terpaksa heret ammar stay kat opis sampai kol 7.30 mlm.
Terpaksa...
Pas setel keje...terus emel ke bos..cabut balik
Takmo tunggu lagi
Kang naya kalo tunggu
Nasib baik ada anak buah sebaik ridhwan..
Leh tolong taip..aku buat ayat
Kalo tak sampai ke sudah tak siap
Camna aku nak taip...tangan mensgendong ammar..
Alhamdulillah gak pasal ammar tak meragam semalam.ok ja dia stay..
Tapi bila bos pegang dia nangis....
Fobia gamaknya...
Budak sekecik ammar pun tau aura bos aku tu..
Hehehe




Menu makan malam..

Cukup apa yang ada.
Sibuk2 pun aku nak anak2 aku tau
Tau..aku masih ada untuk mereka..
Walaupun simple at least...itu dari air tangan aku

3 comments:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...