Saturday, September 29, 2012

Ammar dan aktivitinya

Ammar tak berapa nak sihat lagi...
Kahak masih banyak lagi...
Tapi sebab aku tak sanggup lepak hospital lelama..tengok dia asik kena dera...
Aku minta permisi untuk balik..
Tapi before doktor lepaskan macam2 la amanat yang dibekalkan..
Tak larat aku mendengarnya..
Tapi tadah telinga je la....demi anak terchenta



Balik dari spital..terus papa gi cari mesin ni. Doktor dah bekalkan ubat...tinggal nak pasang dan bagi ikut jam....dok spital pun sama ja...so..baik ku beli mesin sendre. Buat macam kat spital .







[i mage_2]


Aktiviti ammar hari ni. Dah pandai dah nak pegang hp dgn tab.
Pantang nampak aku pegang...terus dia menangis nak.
Pastu kalo pasang video lain taknak...pasang lagu twinkle2 dengan boboboi nak plak..
Aku try gak tukar2 video lain..sekali ko..siap dengan kaki2 naik atas. Menangis. Redha ja la.

P/s : harap2 ammar cepat baik...ku nak g ikea ni.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...