Thursday, October 11, 2012

Adam & Hawa

see...aku dah ketagih tengok adam dan hawa.  hari2 aku folo.  aku start tengok masa episod 14.....tengok terus dari episod 1 sampai 14 dalam satu malam.  gilo.

masa mula3 aku dengar2 pasal orang komen...heroin dia tu tak lawa.  ramai orang kondem citer ni gara2 tak puas hati dengan heroin kejung ni.  orang kata better amik nelopak...tak pun mayang karim.  cian nadiyaaaa nisa ni.  macam2 orang kutuk.  tak cantik la...gigi jarang la. kaku la.  tapi ku nak tanya sket..

nak jadi heroin ni perlu ke cantik....cer tengok omputih...heroin tua pun filem laku jer...
kalau heroin cantik...dapat hero cam mamat bangla jual kapet..orang tak komplen plak...
ala...konon33...laki hensem wajib dapat pompuan cantik...

pompuan cantik... sapa2 pun leh dapat....hensem tak hensem belakang kira..
mazhab mana ntah depa pakai ni....cencurut btol!!!
cer tengok kat dunia betul ni...semua laki hensem  kawen dengan pompuan lawa jer ker...tak kan????

cer bayangkan kalo mayang karim jadi hawa.....dengan cakap slang omputihnya...secara natural sesuai ker jadi hawa yang kekampungan...

kalo nelopak pulak...macam tak sesuwaaaiiii....cantik ala2 plastik.  i tak like!!!!gedik jer lebih

so..bagi aku nadiyaaa dah sesuai....watak hawa dia bawa memang natural sekali. 
takyah makeup tebal2...
kening berlentik222...
bulu mata pelesu...
blusher 4 kilo...

makeup pun ala2 kampungan...so...ok what.
baru nampak citer sejati...
baru aku terpegun camner adam yang gagah perkasa boleh terpikat kat heroin biasa2...
baru aku hairan kenapa dulu aku gadis2 biasa yang kekampungan tak dapat pikat hero macho macam adam mukhriz...
oh lupa plak...dulu aku tak natural cam nadiyaaa....gemook bulat...hitam melengit...walaupun sekarang masih hitam...tapi dah scrub...kurang sikit kot melengitnya.  beruntung hawa....putih la jugak.
eh333 over pulak.

ok...aku dah betul333 ketagih...
malam tadi aku baca lagik nobel adam hawa..buat kali kedua. 
siap laki aku sound "wan pegi mandi"
hahahah...aku baca nobel dari balik keje...tak mandi2
gila kemaruk
dah mula balik peel dolu3333..layan nobel sampai tak tido malam...
lupa anak dah 3
huhuhuhu...

p/s : mana carta alir alfresco ni?????




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...