Wednesday, October 24, 2012

Tak Sabar Nak Bercuti

tak sabar nak gi bercuti...
nak relaks2 kan body..
maklumlah sejak ammar masuk wad ujung bulan 9 hari tu...sampai sekarang aku tak rest lagi.
jaga baby sakit memang memenatkan...
badan sakit..kaki sakit..
mental pun sakit.

so, cuti kali ni aku plan nak gi bercuti..
taknak gi tempat yang boleh jalan2..
nak gi tempat yang aku boleh relaks..
jauh dari gangguan pinggan mangkuk...periuk belanga..
jauh dari gangguan batang mop dan penyapu...
nak betul2 restkan minda..
layan muvi yang aku donlod penuh hardisk aku tu..


tara...lokasi aku ialah


tak sabar nak pegi....
tahun ni dah 2 kali aku gi sini...
dekat..mudah..paling best ada pakej dinner
so...tak yah kuar mana2..
anak2..sila la main sendiri...
nak berendam sampai kecut bontot pun sila lah
mamamu nak memanjakan diri...


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...