Wednesday, October 24, 2012

DIET....TAPI GEMUK JUGA....HUWWWAAAA

Sakit kepala ni....
Berat tak turun2 lepas beranak hari tu...
Paling rendah 58kg...
Walhal aku nak 54kg untuk pakai semula baju2 dalam wardrobe aku tu..
Sekarang ni asik2 ulang baju yang sama..
Buhsan

Lagi 4kg sekarang ni aku rasa dok menempek kat punggung aku..(giler direct)
Rasa macam ada bonggol unta kiri dan kanan...
Haissshhhh geram sungguh..
Rasa nak potong2 jer

Mungkin sebab aku tak senam kot..
Harap pada diet kontrol makan jer
Hari keje menten la..
Sabtu ahad tambah 2kg...
Weekdays diet balik..
Pimai2 tangtu...
Mencikkkkk!!!!

Sekarang tengah berperang dengan perot sendiri
Bau nasik kukus ayam dara yang aku bungkus kat anak aku dok terbau2 sampai ke bilik..
Tahan...tahan ni.
Kang gemok balik macam doluuu..pada muka

Jeles tengok orang lain...senang hati jer makan
Leh atur2 kedai lagi nak makan
Badan tak naik pun..
Aku makan sikit naik sekilo..makan banyak naik 2kilo..
Makan lagi banyak...naik berkilo2
Macam belon.....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...