Thursday, May 09, 2013

Trip Bandung (15-17 April 2013)

syukur akhirnya sampai gak aku kat sini...
asal plan nak gi sensorang...
tup2..raifana folo..
yaaaaa ada geng..naik flight tengah malam buta.
tak lama pun aku...
nama jer 3 hari 2 malam
tapi sampai sana dah kol 1 pagi...check in hotel...tido...
esok shopping...lusa tengahari dah balik
sempoi kan???
ater pegi tinggalkan tentera kat umah
jenuh dok membayangkan laki aku bersilat
so...sekejap jer la...

 boolat la....malas nak bergambar.


depan bali heaven....macam masuk pondok jer kan????


 hotel tempat menginap..book kat agoda. rm245 untuk 3 hari 2 malam.  boleh la. makan sedap. wifi jer tak sampai ke bilik. kat lobi jer laju.  tu yang bil tepon aku melambung sampai RM485.  giler banyak.  p vietnam dulu pun baru rm270.  ni dekat nak kali 2.  jenuh nak bayar. 

Pak Supir plak kami booking dari mesia.  rm300 jugak la kena bayar.  tapi best..  nama supir nya redy.  ke mana2 jer dia temankan.  siap tolong angkat beg palstik yang berboyot333.  maklumla shopping sakan.  kesian dia. berapa kali naik turun tangga masa kat pasar baru. gara2 beg plastik kami dah menambun.

bab makan aku tak puas.  sekali jer aku sempat makan nasi padang.  pastu sekalilagi ayam penyet. yang lainnya makan kat hotel.  tapi kat bandung..makan jer kat hotel...murah. penat pun tak.  harga standard kena makan kita kat sini jer.   berbaloi222

malam terakhir tu aku panggil mak urut datang urut aku dalam bilik.  best gilerrr.  tapi time tu duit tak berapa nak cukup...so urut kaki jer la.  lenkali kalo pi nak urut satu badan lak,  baru berbaloiii2222

tak berapa best sangat trip kali ni.  maklumler pi sehari jer yang sebenar2nya...jadi nak jalan mana2 pun tak sempat.  pasar baru jer dari pagi sampai kol 3 pm.  pastu gi FO 2 ketol..balik tido.
esok aku cuma sempat gi kartika sari.  pastu terus gi epot.  

memang tak best nak jalan2.....

p/s : tak mo letak gambar banyak2...badan sedang memboolat. takleh terima kenyataan.





No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...