Friday, October 14, 2011

Bibik oh Bibik..!!!




Tetiba aku teringatkan bibik aku...
rindu???
ya mungkin...
sebab sekarang ni susah untuk aku dapat semula bibik macam ni..
yang rajin...
mendengar kata (depan jer ler..belakang tak tau la)
yang cekap buat keje..
dan paling penting...sebelum aku suruh dia dah tau apa nak buat..

aku tengah mencari bibik..
tapi aku takut..
dapat bibik yang sengal..
degil...dan bangang...
paling takut...
dapat bibik yang baik kat depan....langsi kat belakang..
owwwhhh tidak..!!!!

sekarang aku masih memikir2...
perasaan yang sama masa mula2 aku nak amik bibik dulu..
takut...cuak....semua ada....
tapi masa tu nasib menyebelahi aku...
dapat bibik yang boleh diharapkan selama 4 tahun...
kali ni aku tak pasti...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...