Tuesday, October 04, 2011

BiziBody


tajuk hari ini adalah busy body..
apa makna bizibodi murid????
bukan yg kuruskan badan tu ya...
tapi yang set2 kuruskan pahala tu..
itulah bizibodi tak bertauliah..
ngok ngek btol..

aku heran gak..pesal kena ada sang bizibodi kat opis aku ni...
kenapa sibuk2 nak jaga tepi kain orang..
sibuk nak amik tahu hal orang..
sibuk nak cari pasal dengan orang...
sibuk nak cari keburukan orang..
pelik2222..
aku tak kaco hal ngko...sila ngko jangan kaco hal aku..
walau aku tahu perangai ngko..
dan aku dah disuruh berhati2 dengan ngko...tapi aku masih terima ngko sebagai kawan aku..
so, jangan nak cari pasal okeeesss!!!!!!!

sebenarnya orang yang pendengki ni adalah orang penjeles...
jeles la tu.....
so, orang2 jeles macam tu kita kena abaikan jer..
dah peel dia camtu...nak buat camno kan???
redha jer la
harap2 dia berubah lah nanti..
nak cari perhatian..nak dapat publisiti...nak cari glamer..
bukan dengan cara jatuhkan orang lain...
berdiri la dengan kaki sendre..
jauhkan kontrobasi..

mulai hari ni kena berhati2...
musuh dalam karpet bawah meja aku ni banyak...
tunggu jer nak taburkan habuk2 kat periuk nasik aku..
tunggu!!!!!
orang camni kan leh hidup senang...
nak hidup senang camner kan??? kalo hati dah itam.


p/s : harap2 aku tak jadi macam tu....nak kipas2 bos. baik aku kipas diri aku sendre.

2 comments:

Jom Mengomen...