Thursday, October 27, 2011

Dah lama aku tak bercuti!!!


Dah lama tak bercuti....rasa badan aku ni dah minta berehat sebentar dari kesibukan rumahtangga. penat....teringin nak pegi bercuti di tepi pantai atau di tanah tinggi. entah bila agaknya dapat aku bercuti.

Last aku bercuti hari tu kat Melaka..bulan 7. itupun checkin hotel kol 11.00 malam...check out kol 12 tghari esoknya...tak sempat nak bercuti pun. tempat aku pegi pun kapal besar tu...dengan naik bot kat sungai melaka tu jer. tempat lain tak jejak pun. bosan!!.

kali ni teringin nak bercuti...tapi bolehker kalo tak bawa laki. boleh la aku nak merayap sendiri....mana2 aku nak pegi pun ikut suka ati aku. nak berbungkang tido pun tak kisah. kejam kan???!!! uhuhuhu.


teringin nak pegi tempat ni...sejuk..nyaman....tapi musim ujan...selamat ker idak kalo gi sini....

satu lagi ke sini...nak melepak dalam bilik 2 malam.....mesti seronok.

ni tengah berangan...harap2 laki aku baca en3 aku ni dan sudi membelanjai aku. bosan la...cuti jer rutin aku dah tetap...basuh baju, lap lantai, basuh bilik air, kemas umah, seterika baju, basuh kasut sekolah anak, buang habuk2 kat kipas...bosan!!!....nak juga tukar mood sekali sekala...


p/s : berangan yang hover.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...