Monday, October 03, 2011

Hari Ini

arggghhhh..sakit kepalaku hari ni..
mula2 nak kena siapkan kronology sistem tuuutttttt!!!!!!
nak tergedik2 hari ni...
ok...by the time b4 lunch aku dah siapkan dan emel...
walaupun kol 10.00am sampai 12.00pm aku kena gi miting...
tapi aku pulun siapkan demi tugas (wueeekkk!!)..
padahal takut kena pancung...itu sebenarnya.

after lunch...dapat emel puaka lagik..
kena siapkan laporan pegi miting pagi tadi..
banyak cikadak sungguh...
maka siaplah aku laporan tu...b4 kol 4.00pm...
emel...zasssssssss..sepantas kilat.

pastu dapat call..
sekarang juga u emel pada si polan...
setup date for miting dotdotdot...
sekarang JUGAK!!!
see....how aku bosan..
last2 sekarang aku update crita criti..
emel...pasni..lepas asar..dapat ilham lebih sket..
baru leh karang ayat dengan ikhlas...suci murni.

then...perbualan ala2 hangin ribut taupan
bos : kertas cadangan tu bila nak siap?? dah lama tak siap2 lagik???
aku : dah siap..pindaan yang dibincangkan telah dimasukan(ayat skima...penuh getaran -takut)
eh!!!!...saya bukan buat itu jer...banyak lagik kertas nak kena siapkan.(aku menjawab dalam hati)
bos : design dah siap????
aku saya tunggu bos chow dulu baru saya buat design dengan tenang(juga jawapan dalam hati)
ikut jadual pertengahan oktober...-(padahal minggu first oktober dah kena siap..mati ler aku)
bos : ok la kalo camtu..


aku stop dulu...solat...pastu nak siapkan emel.

bye...

p/s : harap2 gaji naikler....penat dah aku ni..macam keje kat swasta.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...