Tuesday, August 14, 2012

Baju Raya Anak2

Alhamdulillah...setel baju raya anak2.  setakat ni masing2 dah ada sorang 3 pasang baju kurung...2 baju jalan2. 2 seluar jeans.  cukuplah tu.  baju yang tak raya tu banyak lagik yang baru..maka pakailah kamu baju2 itu ya nak...mak kamu dulu...sepasang jer baju untuk raya. pakailah baju tu dari pagi sampai malam...esoknya basuh pastu pakai lagik.  betapa susahnya mak kamu ni.  beruntungnya kamu anak2...dapat apa yang kamu mahu...(sob..sob) sedih.

Baju ni aku beli kat JJ equine park.  50% diskaun.  haruslah aku rembat. pas diskaun dapat rm35.  hahahahah.  murah kan????  nak buat baju belasahan.  untuk raya kedua ketiga.  raya pertama...baju kamu kalah baju mak kamu ni. dah cam pengantin.

ternyata diorang amat suka baju ni.  simple dan best bila dipakai.  kalau pilihan papa diorang..mesti beropol..bermanik2...berjurai2.  budak2 mana selesa pakai camtu.  rimas.  walaucamnapun...untuk raya pertama...pakailah baju pengantin yang dibeli oleh papa kamu. mak redho.  walaupun hati mamamu ini mengatakan betapa manis dan comelnya kamu dengan baju2 ini.

Add caption




p/s : oh anak2ku...mamamu ini masih belum punya baju raya.  sungguh sadis. 

1 comment:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...