Monday, August 06, 2012

mood keje ke laut hari ni....mood raya jer ada


 Aktiviti malam tadi adalah menyerika baju.  see, baju2 sekolah aina masih belum di iron.  cleaner indon yang datang pagi semalam memang aku arahkan untuk iron baju2 sekolah ain, baju kurung dan baju kemeja laki aku jer.  baju2 berkain tshirt ni...aku seterika sendiri.  biasalah...servis 4 jam.  kalo nak suruh dia seterika semua...maknanya tak bermop dan bervakumla umah aku.

tinggal ini jer tak diseterika lagi...so semuanya aku dah berehkan malam tadi
yang ni tak setel lagik.  malas betul nak iron seluar2 jeans ni

ini lari topik....huhuhu...almari ammar yang tak terurus. ni aku tak tepek lagi almari ain dengan aina...tunging terbalik baju diorang.  tak berkemas.

ini adalah botol sabun yang baru beli 2 minggu lepas.  cer tengok...sabun kaler maroon dah jadi kaler putih.  bertuah betul anak2 aku.  mau aku tak bising.  lupa nak tanya...pagi tadi ain mandi pakai sabun apa. heheh






p/s : mood keje ke laut hari ni....mood raya jer ada

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...