Tuesday, August 14, 2012

Projek Mega 2

biskut arab yang ditopup lagik...dan coklat cip yang sangat rangup..jangan dipandang pada rupa dan kehitaman...sebab rasanya amat marbeles.  yang balang kecik untuk anak2 aku mengunyah.
ain namakan kuih ni...mahkota cinta.  jiwang karat anak aku nih

cornflake madu - --

sila abaikan gmbar yang senget ni.....ntah passaiapa senget ntah...taraaaa dah tinggal separuh cornflake aku.   malam ni kena topup la nampaknya

tart nenas nyonya masuk angin...nak tau sebab apa masuk????...ain dengan aina dok curik333 makan...pastu tutup tak rapat.  redho jer lah.  gambar terbalik?????? sajer suka222

yang ni aku tak tau nama biskut apa..dalam aku letak nestum jer...ain panggil biskut punggung.  pasai bentuk cam bontot


sekian, projek mega tahun 2012.  malam ni nak topup cornflake madu...dengan nak buat kek jer.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...