Tuesday, January 26, 2016

System Design - Stress!

assalam...

arggghhhh!!!!!!!!!!!! mak stress

kah3333333
gambar bajet cun....seksi. amik mood..opsssss
apsal tengah buat keje..rasa stress sangat ni
orang lain pun buat kija jugak..ok jer

lagi ku tengok skrin design ni...lagi aku stress
tiga hari je tinggal...terus aku lupa apa yang aku planning jumaat lepas.
daya ingatan dah makin lemah...
banyak makan semut agaknya aku ni..
hari ni aku pikir...esok pagi aku dah lupa
kadang2...tak sampai 2 minit aku leh lupa dah...kronik!

kali ni aku wat sistem...rasa stress sangat.  maybe kena asakan dan desakan puaka...terus aku jadi takde mood nak mendevelop
buat keje under stress rasa cam nak pancung jer kepala orang yang menyeteresskan aku ni.
terus ke laut jadinya..
dalam hati terpikir2..
aku buat sistem ni untuk dia kah????!!!!
untuk apa???? takde pekdah pun..

selama ni aku develop system..rasa semangat tu lain sikit
membara berkobar2...
tapi kali ni ....nothing...penat aku for nothing
rasa macam di perah2 keringat...untuk orang yang tak tau nak menghargai
sakit jiwa!



Kata orang..doa orang teraniaya ni dimakbulkan tuhan..
so..aku berdoa semoga orang yang busuk ati dan niat tak elok kat aku ni...masuk penjara (tu dia aihhh...alang2 nak doa kan)

semoga tuhan makbulkan doaku..

 




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...