Monday, August 10, 2009

Pesta bunga Part I

Hari ni bosan sangat..jadi aku ambil peluang untuk memasukkan citer-citer yang tak terciter daripada minggu lepas lagi. minggu lepas aku amik el...bawa anak2 aku g pesta bunga. kat bawah ni adalah picca2 yang sempat aku snap. sori pasal gambar blur..maklumler camera hp jer. Malas nak beli camera dah..sejak kes rompakan umah aku dulu..aku dah tak nak beli apa2 dah..serik!!!!!..







Penat giler hari tu..dari kol 4 petang sampai kol 9 malam kami di sana. Berjalan dari satu tempat ke satu tempat..enjoy abis la. Nasib baik anak2 aku tak meragam. Diorang pun seronok. Masa tu plak, cruise tasik putrajaya buat promotion..apa lagi kami naikler. Bibik aku pun tumpang seronok...sibuk nak bergambar. konon2 nak bawa balik ke Indon..nak tunjuk kat famili dia kat sana. jom kita layanzzzzz...

Banyak juga bunga2 kat mesia ni...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...