Monday, August 10, 2009

Smart Reader Kids Sport's Day

Semalam adalah hari yang ditunggu-tunggu oleh anak aku. Dari minggu lepas lagi asik dok tanya aku..bila nak hari Sunday. Sebabnyer semalam adalah hari sukan dia. Excited giler. Pagi2 lagi dah bangun, mandi, sarapan. Adiknyer pun sama. Tumpang kalut. Kol 8.15 pagi kami dah gerak dari rumah. Lokasi sport's day tu di Sekolah Menengah Presint 16(1).


Masa ni tengah berbaris. Ain mewakili Smart Reader kids presint 15. Girl yang paling tinggi dalam berbaris 5-6 orang tu anak aku la...


Ain dengan acara-acaranya...biasalah acara budak 5 tahun. Tu pun kalau salah masa training..balik susah hati..siap nangis lagi..takut dia tak boleh buat.




Ain semasa acara penyampaian hadiah. Dia amik 5 acara..dua acara dapat johan, 3 acara lagi dapat naib johan. okeylah...


Ain bergambar dengan Aina yang tak lekang2 dengan botol susunya...

Tahniah dari mama untuk Ain...tahun depan cuba lagi...Kesian aku tengok time dia masuk acara tarik tali..siap jatuh lagi..tapi semangat dia aku respect..bersungguh-sungguh.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...