Friday, August 21, 2009

Salam Ramadan

Selamat menyambut RAMADAN al Mubarak...semoga ibadah2 kita kali ini..akan diterima oleh ALLAH SWT. So, sempena nak menyambut ramadan ni..banyak perkara kita kena kurangkan..kurangkan mengumpat, mengutuk, kurangkan curi tulang, kurangkan main pakau, kurangkan tido, kurangkan shopping...mudah2an ibadat kita akan lebih sempurna.

Malam ni dah start terawih..tak sabar rasanya. Kali ni dah boleh bawa aina..tahun lepas bawa ain jer. Kompom meriah. Hari ni jer kureng best sket. Hari jumaat kan hari relax2 tanpa tekanan..tapi hari ni ada lak miting...harap2 berjalan lancar lah. Kalau tak tension la lagi.

Sekarang ni aku dah maleh nak on laptop malam2 kat umah. Nak relax2 otak la plak. Kalau on laptop macam2 keje nak siapkan..pastu takleh tido..pastu sakit kepala..pastu tekanan sorang2. Siap jer keje..kol 6.30 petang..kol 7.00 pm aku dah pasang niat nak balik umah. Takleh lewat2 cam dulu dah. Kesihatan kena jaga. Kalau sakit aku juga yang susah.

Kepada sesapa yng baca blog aku nih..aku minta maaf yer kalau ada silap dan salah. Biasalah dalam berbual harian ni..kalau ada perkataan yang menyinggung perasaan harap diampunkan ya pak, ibu2. Aku ni kan mulut laser gak..

Selamat Menyambut Ramadan al-Mubarak....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...