Thursday, July 29, 2010

Balik Kampung

Terlalu basi crita ini...
Tapi nak dimasukkan jugak...
terjadi pada 17 Jun-21 Jun 2010..
Tragedi Balik Kampung yang tidak dirancang...tetiba jer rasa rindu pada mak & ayah dikampung..
tiket beli pada petang 16 Jun...Kami balik 3 beranak campur dengan bibik....My Hubby..ohh!!! sungguh bizi dengan kerja2nya..

Dua beradik yang sungguh ceria....

Sampai airport Kepala Batas, abang aku pegi amik...singgah umah dia kejap. Ini ler yang paling dinanti-nantikan oleh anak2 aku...dapat bermain2 dengan sepupu yang mereka rindui...

Yang dok sebaris tu, anak2 abang aku...sorang perempuan 3 orang lelaki...sungguh lasak...tapi semua bersopan...alhamdulillah ler...takder yang cakap kurang ajau...

Balik kampung sekejap jer...4 hari. Dapat tengok muka mak ayah dah rasa ringan sikit kepala...kalau dok kat opis ..rasa berat jer. Aku buat keputusan nak balik kampung tetiba sebab rasa tertekan sangat kat opis ni. Kija tak pernah surut. Macam KSU cakap...keje ni macam bola...jatuh melantun balik kat kita...maknanya takkan abis..tapi keluarga, kesihatan macam kaca..kalau dah jatuh trus berkecai.

Harus aku terus pegang kata2 itu....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...