Tuesday, July 27, 2010

Outting

Lama tol tak hapdet blog.
kan aku dah cakap...ikut mood
cam chipsmore lak..
kejap ada kejap takder
tapi sekali hapdet..berjela2 en3..
banyak lak idea aku..

hapdet hari ni..
banyak citer...
meh susun ikut picca..


picca dia atas terjadi pada 2 minggu lepas
lama kan???
biasalah..kena masuk stor dulu..
cari idea..
cari masa..
kasi gilap2 sket...
baru mood mencanak datang..
terjadi apabila si Ain sibuk nak mencari dictionary
katanya cikgu nyer yang suruh...
sebab dia kurang berbahasa omputih..
maka..menangis2 lah si Ain..
mohon didapatkan dictionary
Fuhhh!!!!! baru 6 tahun dah kena hafal dictionary...aku dulu 6 tahun baru kenal ABC
tapi terer la jugak...heheheh
lepas ker kedai buku Popular JJ equine..
maka singgah ler kami ke Pizza Hut..
buat mengisi tangki yang telah kosong..
terlanggarlah satu peraturan aku..iaitu tidak boley mentekadarah melebihi kol 7pm
Tapi peduli hapa...
nafsu dah naik sampai kepala..

picca ni plak...terjadi pada minggu lepas..
dimana kami 3 beranak telah pergi ke sesi bakat AF12
sesi berkaraoke..
oleh kerana mic hanya ada dua, maka aku cuma jadi pengkritik..
yang mensumbangkan suara adalah si Ain dan si Aina...
menyanyi penuh perasan...
tapi sungguh happy...
itulah seronoknye kalau anak dan ibu sekepala..
boleh jadi kawan...
tapi harap2 aku bukan ibu yang menyesatkan..huhuhu(minta dijauhkan..aminnn)

Sekian, en3 kali ini.





No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...