Thursday, July 29, 2010

Jalan Jem

Bengang aku sejak akhir-akhir ni...jalan dari umah aku nak ke Putrajaya asik jem jer hari2. Ni gara2 satu biji giant baru nak diwujudkan kat area perumahan aku. Memang ler best...banyak shopping kompleks..tapi sementara nak siap...sengsara la kami. Hari2 kena beratur panjang.
Kejap tutup jalan ni..esok buka tutup jalan lain plak.. tu tak masuk lagi jalan yang berlobang2 pasal lori dok lalu kat situ. Hangin aku.

Nak kuar awal...sekolah anak aku buka kol 8am..
nak keluar lambat aku masuk opis kol 8am...
pernah skali aku keluar umah kol 8.30am...jalan lengang jer
baru best...tapi takkan ler nak masuk opis kol 9am kan..
mau ler kena pelangkung dengan bos sedaSSS...
baru padan muka aku.

tengok ler tu..kete datang dari 4 simpang yang berlainan...pastu sampai ujung hanya ada 1 jalan yang ada 2 lane sahaja...bottleneck sungguh.

Dengar2 citer giant ni nak siap bulan 9 @ 10 ni...mati ler bulan puasa ni...jenuh ler nak bersesak2. Tapi aku tak sabar nak tunggu siap...JJ dan dekat..Giant pun dah dekat..Pasar Borong lagik dekat...seronoknyer...duit jer yang mesti tak lekat..




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...