Thursday, July 29, 2010

Meja Studi

Banyak tol en3 aku kali ni..gara2 picca yang diperam..takder masa nak hapdet. Sekarang ni laptop aku simpan kat opis jer...tak pernah bawa balik dah. Nak apdet kat opis..keje tak pernah habis. Tapi hari ni..aku takkisah apa2...nak buat kija pun tak jalan2..jadi dari buang masa menung jer tengok skrin..aku apdet le apa yang ada...

Minggu lepas, meja studi anak aku da siap....maka lengkapla bilik diorang...sekarang ni mood meja baru..tiap2 malam sebelum tido diorang akan duduk disitu...buat ler apa yang patut..mewarna la...membaca la...







Alhamdulillah...rasa bersyukur sangat2...sebab walaupun idup aku tak sekaya mana..tapi aku mampu menyediakan kehidupan yang serba ringkas untuk anak2 aku...berbanding dengan zaman2 aku dulu...nak belajar pun pakai lampu minyak tanah..meja pun takder. Tapi mungkin berkat didikan mak aku...aku boleh jadi seperti sekarang...Tima kasih mak...jasa dan budimu sentiasa dikenang...dan akan tersimpan kukuh disanubari ini.

Teringat plak mak aku....apa ler mak aku buat kat kampung tu...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...