Tuesday, March 22, 2011

Blog Berwajah Baru

waahhhh!! hari ni blog aku dah berwajah baru...no more bunga ros...no more kaler putih kusam..
wahhh...tenkiu to azah..sebab tolong makeupkan banner aku. Ya!!!! aku amat2 bangang bila menggunakan photoshop.

nak hapdet apa ya...
pagi tadi dalam kereta..aku dah berkira2 nak timbus jer blog ni...dah lama aku takhapdet..nak update pun takder masa. tapi bila sampai kat opis...tambah2 lagi bila mood tengah takder..buat vb tak jalan2...maka aku makeup kan kembali blog ni..dengan kaler ntah apa2 ntah.. takder orang nak datang melawat pun aku tak kisahlah...janji boleh jadi tempat pelepasan perasaan.

cantik kan????

huhuhu..

alamak dah kedengaran suara bos ku..
cau dulu..

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...