Wednesday, March 09, 2011

Semangat !!! Semangat !!!

asik2 en3 aku pasal keje...asik2 pasal keje...asik2 pasal tensen...asik22 aku marah...ya memang...blog ni kalau bernyawa agaknya dah masuk icu kena darah tinggi, jantung...dan blablablabla...

tak pernah dibuat orang....develop sistem complete...dari online...hingga printing...sebulan siap. kalau ada pun...yang sempoi2 jer...ni dengan makcik tu...dengan requirement tu...aku sudah jadi bengong.

Alhamdulillah....walaupun dalam keadaan tensen bekerja...aku bersyukur kerana mempunyai anak2 buah yang memahami dan sudi berkongsi ketensenan itu. Aku tahu...kalau aku tensen 1000x mereka lebih tensen 2000x daripada aku. aku kena push...so aku plak push mereka. jadinya...sumer tensen. aku juga bersyukur sebab mereka semua ada kelebihan masing2...dan aku berharap sistem lid ini akan dapat disiapkan sebelum waktunya. dan aku amat berharap Tuhan memberikan aku keajaiban dan kekuatan untuk menempuhnya.

wahhhh!!! syahdu sungguh entri aku kali ni. sungguh !!!! hati aku begitu sayu sewaktu aku menaip entri ini. hampir2 menitis air mata...tapi mungkin ini ujian dan coooobaaaaaaann Tuhan untuk aku.

pada bos aku...aku sahut cabaran dan hamunan yang kau berikan. dan aku akan buktikan...team lid ini boleh berjaya!!!!

2 comments:

  1. Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete
  2. hahahaahaha.....best la pantun u..
    nak buat entry la

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...