Thursday, March 31, 2011

Mentor Musim ke 5



korang tengok mentor musim ke 5 ni???

aku teruja tengok....best...
banyak2 protege..aku suka SALMA..kalo grup ke2..
kalo grup pertama aku suka afdlin punya protege..RATNA..

shiha aku tak suka..bosan...kat AF yang uji bakat pun muka dia...kat mentor pun muka dia..memang pulun gila nak jadi penyanyi...harap2 tak menang...hehehehe

aku suka SALMA...
suara mantap..powerful...
sesuai plak dengan mentor dia...ERRA...
comel...anggun gitu..
memang diorang ni pelengkap..cam magnet..kutub utara kutub selatan..hahaha
cuma aku harap SALMA ni takler terlalu merendah diri sangat..nanti orang kata raih undi simpati plak...lama2 orang bosan.
buat2 tak tau jer...cantik ker tak cantik ker very subjektif...bagi aku dia cantik apa...asal putih jer mesti la cantik....kalo itam cam aku ni...memang la boleh jadi x cantik..hahahahahha




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...