Monday, April 04, 2011

Aktiviti Hujung Minggu

aktiviti hari Ahad...dengan my little princesses....pergi ketaman kat alam sanctuary..main badminton. agakbesar kawasan riadah kat alam sanctuary...selesa jugalah kalao bawa anak2 kecik untuk bermain. memandangkan alam sanctuary ini majoriti penduduk adalah cina maka...bolehlah dikira berapa orang kaum melayu yang melepak2 kat taman2 ni. masa aku gi hari ahad tu adala dalam 7 orang budak2 melayu...yang lain semua bangsa lain. but..takder ler rasa janggal sangat..sebab dah nama pun berjiran...kena la ada semangat kejiranan... 1 Malaysia la katakan.

masa aku dok sibuk amik gambar aina...ain dok main badminton dengan lelaki mana ntah. aku pun tak kenal. nak ramah2 kang laki orang...bahaya. nanti tak pasal2 umah aku kena bom.

aina...posing pertama....kalau bab bergambar serah kat dia...
gaya kedua....aku tak suruh pun...dia pandai2 sendre bergaya
gaya ke3....bukan kandid yer...tapi memang dia posing camni...konon2 pandang tempat lain. padahal kontrol jer..

gaya ke4.....tak terkata aku,...
gaya ke5...

ain...sibuk nak main badminton...belasah la ain...


agak cantik jugak kawasan taman permainan...ada gelanggang bola keranjang...kat atas tu ada satu lagi tingkat untuk taman..aku lupa nak snap picca. nampak macam bukit kan...padahal kalo naik atas..ada tempat2 lepak dengan gazebo2 yang lagi cantik kat atas tu...


sila tengok kaki dia kalo berposing...mesti nak tersenget2..

ain agak malu kalo nak suh bergambar..mesti tegak berdiri..macam nyanyi lagi negaraku..

meh la beli umah kat sini....fasa 4 dah buka...aku punya umah fasa pertama...masa tu murah lagi..sekarang dah agak mahal. biasalah umah....tak pernah turun harga.naik lagi adalah.

kot2 nak beli umah area ni....klik ler kat sini ya..


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...