Friday, June 24, 2011

Drama Nora Elena dan Novel Kasih Yang Suci


Aku aku buat hari ni???

Ya!!! Dengan bangganya dan tanpa segan silunya dan tanpa rasa bersalahnya...aku mengumumkan bahawa hari ni aku melayan Drama Nora Elena. Baru sampai episod 8. Satu episod satu jam..bila la nak habis ni.


thanks pada pearlyogurt sebab bagi aku drama ni. full episod lagik. jenuh aku nak khatam. sebelum ni aku takder masa nak tengok drama nora elena...walaupun kat opis orang dok bercerita jer tentang kebestan citer ni...tapi aku takder napsu nak nengok. tayang pun time senja...masa tu aku sebagai ibu dan isteri harusssslah memasak. masa sempat nak hadap tv tu.

disebabkan penangan nora elena jugaklah...aku ke MPH beli nobel kasih yang suci....baru sampai mukasurat 18. sibuk tak sempat nak baca. huhuhuhu.

gila kemaruk tengok citer nora elena...habis sumer aku bedal..ntah bila nak habis ni. lama2 simpan buat pekasam.

p/s : malam ni final maharaja lawak...agak2 sapa yang nak menang ni...aku vote for Johan n Sepah. nabil outtttt...

1 comment:

  1. saya pergi stadium semalam tengok final maharaja lawak... best sgt2... happening... memang berbeza rasanya dari tengok kat tv. Apa pun, macam tak percaya kan, Sepah boleh kalahkan jozan? Sampai menangis siti sarah... Ingatkan jozan yang menang ... dalam stadium tu, supporter jozan memang jauh lebih ramai...

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...