Wednesday, June 22, 2011

LID dah Habisssss..........

fuhhh!!!!! lega....LID dah selamat habis. boleh balik ke opis dengan senang hati. bertambah2 senang hati bila hari ni bos mc...3 hari plak tu....MERDEKA!!!!!...yesssssss...

esok...akan berlangsung acara mengemas rumah. dah dekat 2 minggu...aku sibuk kat PICC. rumah tunggang langgang. balik umah...campak baju masuk mesin...jemur...masuk bakul. lipat??? ikut mood. beratur baju aku atas sofa kat hall atas. nak letak dalam lemari takder masa lagi. hajat hati nak siapkan sumer esok. lantai plak dah berhari2 tak bermop. rasa rimas bila pijak ada benda2 lekat kat kaki ni. nak pengsan.

letih bangat aku di sana. sekarang pantang letak kepala...mata pejam terus. kalau tak aku lah orang paling susah nak lelapkan mata waktu kerja...kalau waktu belajar ya betul...lecturer bagi salam....aku pejam.



tengoklah kondisi umah aku....dapur aku...bersepah kan. gambar disnap pagi tadi. ada aku sempat kemaskan aku kemas....yang tak sempat aku biarkan jer. tapi disebabkan lantai dapur umah aku putih camtu....aku cukup rimas kalo ada menatang air atau sampah sebesar kuku jari kelingking ada kat situ. nampak sangat. berserabut kan....tension aku nengok....rimas!!!!!!!



ni plak hall umah aku.....alhamdulillah masih kemas. cuma meja kopi aku tu berabuk la....takder tukang lap. naseb baik anak2 aku tak suka lepak kat sini. esok aku nak buang abuk2 kat bunga2 tu...pastu nak ketuk2 sofa tu. mesti berterbangan habuk berkepok.


ni lah keadaan anak2 aku sepanjang aku sibuk LID kat PICC. kesian kan. bergelimpangan tido. landing kat mana diorang sempat. homework ain pun aku tak sempat nak jengah. balik jer dioarang dah tido. nak sembang pun tak sempat. kesian...

apa2pun...best layanzzz LID.

Thans to LID team (System)...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...