Wednesday, June 01, 2011

Hati Berbunga Riango

Salam semua....mood tengah baik. Disebabkan sedang menikmati keenakkan makanan di doll tomyam kajang. Sedap...memang sedtap dan aku telah membaham sepinggan nasik. Huhhhhhh!!!!!sungguh durjana betul.
Hati sedang berbunga ria..berkembang mekar....disebabkan cuti aku untuk esok dan lusa telah diluluskan. Sungguh berbahagia sekarang ni.

Disebabkan aku nak cuti 2 hari..maka tadi aku terpaksa menyiapkan semua kerja aku. Yg lain2 aku terpaksa tinggalkan pada anak buah untuk disambung. Balik pun kol 8 malam. Letih hari dan jari ni...

Nak hapdet blog pun x sempat hari ni...ni pun guna phone. Bye...dah kol 2pagi..ngantukkksss..zzzzzzzzz

1 comment:

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...