Wednesday, June 22, 2011

entri menceritakan gambar

entri ini berkaitan dengan gambar2 di bawah...


gambar 1...

jangan slah sangka ya....picca ini diambil pada tahun bulan 9 tahun 2009. dah lama gilak. of cossss la banyak perubahan kan??? tapi yang tak berubahnya adalah cadar katil aku...hahahahah....sampai sekarang aku tak solve2 lagi masalah aku ni. asik alas dengan comforter jer.... ya!!! aku sedang mencari cadar untuk katil aku tu. coomforter yang aku letak tu bersaiz king...sebab before ni tilam aku saiz superking. tapi bila dah pindah umah baru ni...laki aku tempah tilam baru...saiz 6.5 kaki X 7.5 kaki (boleh tido orang dengan selesa) bayangkan...super king pun 6x6 kaki jer bang oiiii....mana aku nak cari cadar yang boleh masuk dengan tilam aku ni....nak tempah..hari tu tempah kat kamdar...dah bayar duit..tapi banyak sangat problemnya...last2 aku burn camtu jer...nak cari lagi aku dah tak tau kat mana dah. ada sesapa tak yang tahu nak tempah online cadar ni....?????

Gambar 2


aku tengah dok cari bookshelf plak sekarang ni. tapi tak jumpa mana yang berkenan. aku nak cari macam ni....yang siap punya. tak mo tempah2 dah. nak letak buku, novel, magazine aku...dah berlambak hok dah. asik tumpang kabinet laki aku jer...(macam kat bawah tu)...mana syiok. bercampur sekali dengan fail2 dia..drwing2 dia...berterabur habis.



sekian entry hari ni....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...