Thursday, June 09, 2011

Kenapa aku tulih

akhir2 ni en3 aku melalut jer ker??? tak kan????heheheh.

tak banyak yang boleh diceritakan akhir2 ni. sebab aku agak sibuk mengadap lappy..tu yang kekadang boleh jadi banyak en3...tapi en3 takder hati sebab main balun jer tulih.

tapi blog ni boleh juga dijadikan diari aku. tempat aku luahkan apa yang aku rasa..lepaskan beban yang aku tanggung. kan pujangga pernah berkata...bila kita rasa tertekan..tulislah apa yang kita rasa pada sekeping kertas. luahkan saja. tapi jaman sekarang mana main kertas333. lappy kan ada...iphone ada...tulis jer mana sempat. kot2 satu hari nanti boleh juga dibuka2..dibelek..dan diingatkan2 kembali coretan jaman mooda2 dulu. kalau tak didelete ler oleh blogger.com. hehehe...mana ler aku ada buat backup22...sistem yang aku handle pun tak terbackup.

hari ni mood agak kureng sket. mungkin penat kot. hari2 asik mengadap keje yang tak pernah surut...dah selesai tambah balik...so, tak pernah makin berkurang. ni yang aku fedup.

owwhhh!!!! nak siapkan keje hari ni....harap2 dapat dilunaskan sebelum aku start duty kat picc.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...