Wednesday, June 08, 2011

Sungguh!!!! aku ingin...






Cantikkan????
aku teringin ke sini..
menikmati indahnya alam ciptaan Tuhan...
mendengar bunyi deburan ombak...dan desiran angin...
menikmati indahnya langit kala senja melabuhkan tirainya..
sungguh aku teringin...
menikmati keindahan ini sambil mengaut ketenangan...

aku ingin lepaskan bebanan dan tekanan aku selama ini...
jauh membuang segala2 nya ke laut dalam..
hilang...dan kuharapkan ia tidak akan kembali lagi..

aku juga ingin ke rumahmu Ya Allah...
mengadapMu dengan penuh rasa rendah diri...
ingin ku sujud syukur dihadapanMu..
ingin ku capai ketenangan di sisiMu..
ingin ku khabarkan padaMu Ya Allah...betapa aku menerima segala ujian dan dugaanMu dengan redha..
walau jauh disudut hati...aku menangis sendiri...
terima kasih Tuhan..
kerana masih memberikan aku kekuatan dan ketabahan..
melalui setiap liku kehidupan..
kerana aku tahu..
insan yang paling banyak diuji...adalah insan yang paling Kau sayangi...


p/s : entri dikala keje banyak menunggu...sungguh sakit kaplaku...








No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...