Thursday, June 09, 2011

pantun kerat 18i

Siaran langsung dari handphone...
sambil mengadap ulangan af9 minggu ke6....
selang seli dengan maharaja lawak minggu silent comedy...

baru selesai mengemas pinggan mangkuk kat dapur...
Sambil2 tu basuh baju semesin...
Sambil tunggu mesin berenti..
Lepak pegang henpon...layan blog..
Canggihkan ibu2 zaman sekarang?..
Boleh layan banyak benda dalam satu masa...opppssss!!!!
Cuba kalo orang lelaki...
Kalau dah tengok tv...guruh berdentum pun rasa macam bunyi kentot jer...
Buat tak layan...
Bini lalu bogel depan mata pun tak heran...
Betoiii takkkkk????
Lepas tu malam2...ayang abang tak tahan...
Nak kesian?????....

Eh2!!!!! Baru insap..terlebih sudah..
Buat macammana...jiwa gundah..
Ada ko kisah????...

Lately ni aku rasa penat sudah...
Rasa mau jadi surirumah...rehat kat umah..
Hantar anak gi sekolah...masak2 gulai kawah..
Sedap bahhhh..
Sekarang ni..Hari2 mengadap lappy..
Telefon pula berdering2 berbunyi...
Bila angkat ada jer kena maki..rasa nak cekik sampai mati
Geram aku..

Alamak..dah jadi pantun. Mengantuknya....tv kata pegi..tilam kata mari...

Gud nite

3 comments:

  1. baru nak tengok af minggu 6?... ketinggalan!...ahad ni dah final la...

    nanti akak nak datang tengok final af kat putrajaya? boleh jumpa...

    ReplyDelete
  2. Akak x pernah skip tau...tu tgk ulangan sbb boring. Haha....tgk kat tv la best. Kat sana x nmpk apa..silap2 nmpk kepala org jer...

    ReplyDelete
  3. semalam pergi tengok af kat putrajaya.. best. pentas dia 360 darjah tu... Juga dapat tengok ramai pelajar af yang lama-lama. Farah prit prit nampak cantik pakai tudung. Mawi plak tak berubah...masih macam masa af3 dulu.

    Hazama memang patut menang... suka suka suka :D

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...