Friday, January 15, 2010

AkU SunGGuH TeRaSa KehilaNGan ItU!!!!

Adusss..hari ini rasa seperti kehilangan....sungguh sedey skali. Aku cuba bersikap positip...bak kata orang " mesti da hikmahnya"..tapi jangan ditegur2 aku hari ini..nanti tak pasal2 Tanah Melayu ditimpa bencana banjir air mata...Ohhhhh!!! tidak. Jangan sesekali.

Hampir dua tahun aku di sini...banyak benda yang aku belajar..baru merasa keserasian..mereka perlu pergi. Kejam sungguh JPA ini. Tidak bolehkan diwujudkan post2 itu banyak di sini???. Aku akui mereka anak buah aku yang baik. Setakat degil2 dan loyar buruk tu biasalah...tapi mereka sentiasa ada di saat aku memerlukan. Mereka sudi membantu bila aku perlukan pertolongan..kerana kepandaian mereka dalam sesetengah perkara mengatasi aku. Sesetengah jer tau...sesetengah lagi aku pulak...(jangan tak ngaku kang aku tolak SKT)

Bila mereka tiada (cam lagu ujan tu) pada siapa lagi yang boleh aku harapkan???...Temporary database, Registration Online...perlukah aku pulak yang memikirkan sowang2222??? Ahh!! makin kurus (vs gemookkk ) le aku lepas ni. Dulu... walaupun aku kena buat macam orng giler...at least sokongan dibelakang tu ada. Lepas ni..tergolek, terjunam ler aku sendre....Huuuwwwaaaa.

Sungguh..aku amat merasa kehilangan itu!! Bukan hanya setakat kerana kerja, tapi kerana persahabatan dan teamwork yang telah dibentuk sekian lama...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...