Wednesday, January 06, 2010

Leteran Tahun Baru

Hari ni aku datang keje dengan semangat baru....sejak projek aku dah selesai ni...aku harap sangat dapat masuk opis dengan penuh ketenangan. Ada sket2 yang masih dibetulkan tu normal ler...touchup sket2 jer. Tiba2 macam tahi bintang jatuh atas kepala ..gedebuk!!! kena buat keje lain plak. Baru nak tarik nafas dalam2..sebelum ni ala2 semput. Pasni kena carik bantuan pernafasan la plak. Apa nak buekkkk!!!!!! anggap je ini takdir tuhan. Syukur!!!!...(dalam kesedihan)

Bila dicongak..darab..bahagi..campur..tolak..punca kuasa..kuasa 10..mana nak cukup masa yang aku ada ni. Bulan Januari nak siap semua. Mau jer aku senaraikan senarai tugas aku bulan 1 ni..pastu campuq dengan tugas yang diarahkan dari semasa ke semasa..nak tengok?????. Tolak pula time aku tidoq, membuang..menyoping...mengebox..tinggal sehari 4 jam. Cuba darab 4 jam X 16 hari...samadengan berapa??? 64 jam jer. Gilossss ker apa !!!!!. Superman, batman, spiderman...cicakman, di manakah mereka saat2 ini. Come here..come here..help! help! help!

Azam tahun baru..takmo tensen2. Takmo marah2. Tapi kalau cenggini juga jadinya camno aku nak bertahan. Gajah pun blh kurus..(tapi bukan aku..aku tetap maintain). Camno ni!...nak buat apa ni??? blank kejap..nak kena buat schedule ker???nak ke buat senarai tugas ker???nak kene listkan mana yang penting ker??? ayoyo semua penting ni...tumbuk dinding kang!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...