Tuesday, January 05, 2010

Azam

Tahun baru dah datang lagi….apa yer azam aku tahun ni..semestinya seperti azam2222 tahun lepas dan 4 tahun lepas..mau kasik kurus macam zaman anak dara dulu. Dah 4 tahun aku pasang azam yang sama..tapi yang nyata..berat aku makin naik tahun demi tahun. Nampak sangat orang berazam aku pun nak berazam…tapi tak pernah nak usaha capai target aku. Haprak betol la.

Azam dan perubahan yang aku harapkan tahun ni.....(ntah capai ntah tidak...positip..positip!!!!!)

  1. Takmo datang lewat dah ke opis
  2. Takmo makan banyak22(kecuali kalau ada jamuan yer..itu tak masuk dalam azam)
  3. Takmo marah222 (selama ni aku jarang marah kan????? J…tapi sekali aku marah…macam singa betina)
  4. Nak balik awal...paling lewat pun kol 7.00pm. (Jadi diharamkan aku menjawab panggilan telepon kol 5.30 pm ke atas)
  5. Nak belajaq cara menolak keje (ni aku lemah sket ni….tak gheti nak melawan…cal..tolong ajaq aku buat muka garang sket!!!)


    Seperti biasa azam2 aku ni pasti akan menjadi roti basi juga nanti...takpa yang penting aku ada azam..apa korang ingat korng jer ker yang gheti nak berazam??? Aku 40X lagi gheti tau!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...