Thursday, November 18, 2010

Cuti dan Promosi

Semalam hari raya aji.....aku rasa cam malas jer. biasalah raya kat kl...bukan cam kat kampung. buhsan jer. aku start masak pun kol 9am. malas sungguh22!!!..

semalam aku buat lodeh dengan sambal kacang jer..masakan sebelah selatan..kegemaran hubby aku. masak seperiuk besar then buat rendang ayam. simple jer. pastu makan ler kami 4 beranak dengan senang hati. pastu dalam kol 12tengahari..kak ros dan en nasri...KPS kewangan mai umah aku. sekali beb..aku masak takder ler niat nak jamu2 tetamu...setakat nak jamu222 cacing dalam perut kami jer..kelam kabut aku menyiapkan apa yang ada. naseb baik diorang makan tak banyak cerita. kalo tak mampus aku!!!!!

petang gi umah kakak aku kat setapak. kakak aku plak masak nasi minyak. rosak diet aku semalam...balik timbang naik ler dalam 700g. hari ni kena menten balik. makan shake semula...semalam tak makan langsung. rugi plak rasa.

aku dah kekeringan idea sebenarnya. cuti jer sampai 5 hari...tapi apa pun aku takder idea nak buat. lepaking kat umah...dengan niat nak mempromosikan barang aku...jom kengkawan...tolong promote mempromote...tolong menolong kan amalan mulia.

http://dietwithherbalife.blogspot.com & http://telekung2uonline.blogspot.com

p/s : lega leh bercuti dari masuk dalam box :)

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...