Monday, November 08, 2010

Suai Kenal Blogger...Anda Berminat!!!


Thank to Asmira Surianie...yang menglinkkan aku pada link ni...tima kasih banyak22222 yer...

ekceli...aku memang dah lama wujudnya blog ni...tapi blog ni cam tempat pelepasan perasaan. takder nak buat komersial..atau nak memperdagangkan blog ni. tapi sejak dua menjak ni..aku terasa nak mula aktifkan blog ni. sebab sejak blog ni diaktifkan aku dah dapat kawan2 maya..yang boleh memberi komen dan maklumbalas positip pada setiap pelepasan perasaan aku. dan sejak aku melibatkan diri dalam dunia bisnes...blog la menjadi tempat merketing paling sempoi dan mudah untuk orang2 yang bz macam aku....cheeewaaahhhh!!!!!!!! tak terkata orang baca.

Tima kasih pada en Ben Ashaari...atas inisiatif beliau mewujudkan ruangan Suai Kenal Blogger...bagi blogger222 baru cam aku ni...apa tunggu lagi!!!!!! sila ler amik kesempatan atas penganjuran en Ben kita ni....peluang bukan datang 40 kali...hanya sesekali...

Selamat berkenalan pada semua....selamat pagi isnin....selamat sejahtera....dan selamat hari raya Aidil Adha...huhuhuhu



22 comments:

  1. hye apezs dtg bertandang... selamat berkenalan..

    ReplyDelete
  2. Another piece of Ben Ashaari.com
    "Selamat BERKENALAN"
    http://c-nurse.blogspot.com/2010/11/ben-ashaaricom-suai-kenal-blogger-anda.html

    ReplyDelete
  3. ain n aina comel oh!
    hehe.slmt bknlan :)

    ReplyDelete
  4. alieff follow sini...
    salam perkenalan dari alieff... :)

    Thanks Uncle Ben!

    ReplyDelete
  5. salam ziarah dari blog ben :)

    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  6. salam kenalan dr mamma olyn, da follow u:) nice blog.
    visit la blog i..hehe

    ReplyDelete
  7. tima kasih kawan2 sumer...tima kasih pada BA...kalo tak kerana idea kreatif beliau...kita tak kenal kan???... i will jejak kalian sorang demi sorang ya...tunggu!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Salam~

    Hye Puan Chem...Tak sangka jumpa blog Pn Chem..

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...