Tuesday, November 02, 2010

Bagan Lalang



"dengan cinta ku bina istana...
kau runtuhkan menjadi pusara"


cantikkan istana pasir di atas. aku snap ja picca tu. sapa punya aku tak tau. terpegun aku. sungguh terer sapa yang boleh buat istana pasir camtu. mesti yang buat tu orang tengah masyuk bercinta...daya imaginasi adalah sangat tinggi. sungguh berseni dan kreatif...rasa macam nak di framekan dalam muzium jer...




dua beranak yang sehati sejiwa....ain sungguh sayang pada papanya. kalau nak apa2 sumer minta kat aku...bukan sebab manja sebab takut duit papa dia habis. hangin aku!!! penat tau aku beranak...last2 papa yang dilebihkannya...



di manakah kami pergi pada hari ahad lepas...tentulah di Bagan Lalang....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...