Wednesday, November 03, 2010

Princess

Malam tadi pas balik swimming...(sebenarnya pas pekena ayam tandori kat haji tapah) balik umah..si dua ketol tu sambung tengok kartun. aku dengan kejamnya tepon astro minta dipotongnya channel fun tu. ingatkan pas takder channel tu diorang leh tido..sekali sambung tengok channel 611.

ok..aku tutup tv...suh tido. jam dah kol 12.30am. dua ketol yang berkubang kat kolam renang tu langsung tak keletihan dan tak ngantuk. diorang amik buku dan buat keje plak. see kat bawah tu...

*
*
*
*

ain tekun buat keje...kol 12.30am baru sibuk nak suh aku ajar math. tak koser aku..aku dah ngantuk gila.

adik pun sibuk buat math...sambil2 tunggu diorang..aku berfacebuking dulu...mai mengadap aku trus..suh aku ajar.

tekun menulis...


see tulisan dia...boleh la tahan untuk budak umur 3 tahun. dah pandai menulis 123..dan ABC..


pastu menangis..bila aku gelakkan no 8 dia..


homework ain...pagi2 tadi baru kalut nak buat. malam sibuk buat keje lain..tengok tv...

rasa bersyukur sebab dapat puteri2 yang rajin camni. harap2 trus rajin bila belajar nanti.


p/s : semlam dalam kete..aina cakap.."kakak, bila besar nanti kakak jadi doktor tau..adik taknak pegi klinik india. nanti adik jadi teacher...adik ajar anak kakak ya" macam tak caya anak aku umur 3 tahun boleh cakap camtu...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...