Monday, November 08, 2010

Mereka telah berjaya...anda bila lagik???

Nak kongsi dengan korang berita gumbira yang aku terima daripada pembeli/pengguna produk ini......(aku paste dari blog Diet With Herbalife) sori yer pada pembeli2 yang membeli daripada aku sebab aku sentiasa tanya dan followup rutin harian korang sampai korang berjaya...see...aku dah dapat 2 maklumbalas positive dari mereka....(pesal ada underline ni???? belasah jer lah yer..)

yang pertama : pengguna dari Putrajaya..memaklumkan beliau telah kehilangan 1.5kg dalam masa 5 hari penggunaan herbalife. namanya minta dirahsiakan dan akan diumumkan bila beliau telah berjaya mencapai berat idaman beliau.

yang kedua : Pn Yati, pengguna dari Setapak...dengan gembiranya beliau mengumumkan telah kehilangan 2kg dalam tempoh 7 hari penggunaan.

syukur...pada tuhan. dengan izin-Nya mereka telah mampu mengubah persepsi bahawa hendak kurus juga bukannya susah. yang penting ada kesungguhan, iltizam dan keyakinan dalam diri masing. teruskan usaha anda kawan2...mana tahu anda tidak perlu 4 bulan untuk kehilangan 14kg seperti aku. silap2 dalam masa 3 bulan anda boleh langsing sepenuhnya...

Mereka telah berjaya...anda bila lagi?????


owwhhh..ya ..lupa nak bagitau...aku telah mewujudkan Fan Page aku kat Facebook...sila join yer...dengan mengklik disini 'want to lose weight, ask me how' kalo nak tanya aku apa2 pasal produk/harga/cara penggunaan..jangan malu2 just tanya jer...lagi satu...aku akan beri diskaun 5% daripada harga diskaun asal pada pembeli yang mana adalah ahli pada Fan Page 'want to lose weight, ask me how' dan folower pada Diet With Herbalife,

ooPPPsss!!!!! terpromosi plak di sini....takper kan???? korang tak marah kan????

2 comments:

  1. bagus produk ni ...tp takut le nak cuba...biasanyer org lain cuba..ok...tp bila sendiri cuba....anyway chem teruskan usaha...semoga berjaya...

    ReplyDelete
  2. cubala...tak cuba tak tau..mana tau sekali cuba menjadi..

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...