Monday, November 29, 2010

Mood Berangan Blackberry




sekarang aku sedang kemaruk untuk medapatkan blackberry bold seketol. tapi aku taktau la bila nak dapat ditangan. berangan jer sekarang ni. kalo bisnes aku bertambah maju..leh ler aku cekau satu. rasa seronok plak pakai blackberry ni. cam aku pakai e71 dulu. senang. jatuh 40x pun selamat lagi.


sekarang ni aku pakai ni. tapi rasanya macam tak berapa nak sesuwaaaiiii...sebab kena la jaga dengan berhati2. kalo jenis seketol camtu leh jer aku main campak2. ni nak campak pun tak berani. kena jaga btol2. rasa tak selesa la plak. nak kata menyesal beli tak la jugak...sebab aku memang setia dengan nokia sejak 14 tahun yang lalu.

nak beli ker tak??? nak? tak? nak? tak? nak? tak?....

p/s : Abang, leh tak dapat duit projek nanti hadiahkan i seketol blackberry bold??????

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...