Friday, September 16, 2011

AiN



Cer tengok gambar kat atas...masa mula2 ain tunjuk aku memikir jugak...cacing ker apa...sekali aku tenung lama2...baru aku perasan...rupanya 'ain'. Kreatif btol budak2 zaman sekarang ni. Aku dulu...darjah 1 baru nak belajar abc. Baru nak tulis betul2...maklumlah...bila mak suh gi tadika..aku gi jd gangster...gaduh memanjang.

Sekarang ni saingan budak2 darjah 1 kemain sengit lagi. Asik2 exam..asik2 tukar kelas. Tp alhamdulillah...ain maintain lagi kelas yang sama.  Baru2 ni cikgu lantik dia jadi PRS...pembimbing rakan sebaya. Harap2 dia akan terus sukses...macam aku dolu2....hahahah.

Posted via Android

1 comment:

  1. Kiranye puan ini dulu best student la dulu-dulu ye? Atau sukses macam mana? Dulu sekolah kat mana? Universiti oversea mana satu?

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...