Thursday, September 29, 2011

Coklat

Pagi tadi aku beria2 bawa buku la tahzan ke opis..konon bila time miting leh la aku layan buku...tapi sebab niat tak menghalalkan cara....
Last2 aku tertinggal buku tu kat opis. So malam ni..aku melopong tak tau nak wat apa...anak2 dan bapanya dah terbungkang tido...tinggal aku layan crita cinta dari kaabah....dah habis..sambung tanah kubur...jap lagi nak nengok manisnya kurma itu pulak.
Banyak crita aku nengok kan malam ni....

Merujuk kepada tajuk diatas...adalah dimaklumkan bahawa aku memang peminat coklat...bukan coklat makan2 ya....itu gomuukk. Tapi coklat kaler2. Kawan aku kata...aku ni asik2 coklat...pilih tudung coklat..baju coklat...dahla kaler kulit pun coklat pekat..matching sesangat...macam tong minyak berjalan ja...dakpun guni beras kaler coklat tu.

Sebagai membuktikan aku memang peminat coklat...jom layanzzzz picca kat bawah...

Semua coklat kan...banyak lagi...tapi cukup 4 keping yang dekat2 dengan aku sekarang ni. Malas nak jalan jauh2 semata2 nak snap picca.












Sungguh enak bila makan coklat di atas kerusi bewarna coklat...


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Puan, la tahzan, kerana citarasa warna kita (dan ramai lagi yang saya kenali) adalah sama...

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...