Saturday, June 16, 2012

Almari untuk My Little Hero

Dolu2 masa ain dengan aina aku tak beli almari apa2 pun untuk simpan baju diorang. Cuma sebelum berwanak aku suh en somi belikan toyogo kat giant..yang kalerful untuk sumbat baju diorang. Bagi aku..itu dah cukup cantik. Maklumla..masa tu aku menyewa lagik. Nai beli barang banyak2 pun payah jugak kalo nak pindah nanti.

Tapu sejak dah ada umah sendiri ni..aku tak gemarkan lagi beli barang2 macam tu. Sanggup aku simpan duit bagi cukup dan beli almari yang betul2 almari. So..hasilnya





Tadaaaa..inilah almari ammar. Mula2 nak kaler biru..tapi asik biru jer untuk lelaki..so kali ni en somi pilih kaler putih. Nanti tempek2 la apa yang patut bagi nampak jantan.





Setakat ni...cuma ini sajalah baju2 ammar..Aku x beli banyak pun. Beli sikit2 jer...kang beli banyak2 tak terpakai pulak.





Yang sebelah ni aku letak pampers dengan barang2 yang taknak dipakai. Sementara ni kosong lagi...taktahulah...setahun dua lagik. Kakak2nya pun dah jeles...ammar tak syer almari. Diorang kena syer berdua. Cian diorang.

Bilik ammar nanti..aku tak tahu nak letak tema apa. Kalo boleh taknak letak walpaper katon2 dah. Ingat nak menten kaler putih jer. Pastu terpulang kat dia nak letak apa nanti. Lagipun lambat lagi dia nak tido sendiri. Aina dulu..4 tahun tido bilik sendiri. So ammar 3 tahun aku dah kena ajar. Lagipun anak jantan...tak sesuwaaaiii tido dengan maknya. Nanti mak nak seksi2 payah.

P/s : masih terngiang2 lagi anak sedara aku umo 5 tahun sound
Aku pakai baju tido seksi. Padahal kat umah aku tu.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...