Saturday, June 23, 2012

Bosan Di Petang Sabtu

taraaaaa..babu. dah tukar background..tak cantik kan???takper lenkali naik keje ejas balik.

aku tengah menggodek lappy...si ain pun sama dok menggodek lappy dia..kejap2 minta nak buat akaun fb...kejap2 minta nak buat blog sendiri. sibuk sungguh. budak2 sekarang ni tak boleh didedahkan sangat dengan blog2 cenggini. nanti jadi cam anak sedara aku...baru tingkatan 3 dah pandai segala cintan cintun. aku dok baca status fb dia...sat2...

"i love u"
sat sat
"aku cinta kamu sorang"

pastu status..jap2 tukar in relationship...esok tukar plak single. nampak cam bahagia balik tukar plak in relationship. nasib baik tak jadi married..kalo tak pengsan aku.

ni ain ni...sapa suh aku bagi dia lappy sebijik. dah pandai menggodek gugel...konon2 untuk sekolah. sekarang ni homework bukan main...sumer kena cari kat tenet. pastu nak print pulak. macam2.

nak chow dulu..selamat 3 movie aku donlod...walaupun banyak coobaannya. nak siapkan ammar pulak.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...