Wednesday, June 27, 2012

Ibu..engkaulah ratu hatiku

Hari ni tetiba jer aku rindukan mak aku..bukan sikit2 tapi sangat2.
Bukan aku saja yang rindu...semalam ain pun ckp.."kakak rasa nak suh atok datang sini la"
2 minggu lepas aina pun cakap benda yang sama.
Kenapa ehh!!!!

Rasa cam nak balik kampung.
Minggu depan jer pun cuti aku berbaki...
Pastu dah naik kija.
Kalo minta cuti lagi harus ku kena maki..
Oh tidak!!!!

Nak tak nak weekend ni jer le yang ada..
Untuk aku melepaskan kerinduan di.dada..
Tapi perlu juga dapat permission dari kekanda...
Takut kang terjadi plak istri durhaka..
Ewaaahhhh..jadi gurindam seloka pulak.
Tapi nak balik naik apa?? Kalau kekanda tidak memandu kereta...

Oh Tuhanku...lindungilah ibuku di mana sahaja dia berada..
Walau sedang bermesyuarat tingkap dirumah bonda sedara..
Jauhkan ibuku dari malapetaka..
Agar kami dapat berjumpa di hari raya...

Wahhh sadisnya. Key ell jer pun....bukan amaaarrriiiccca.

Ibu...ibu...engkaulah ratu hatiku.

P/s : bila beranak ramai..baru tau kesabaran ibu seampuh mana

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...