Wednesday, June 27, 2012

Pengunjung

Blog aku ni takderler glamer pun...
Bukan blog cari makan..
Atau blog kumpul duit nuffnang ke be ker...
Sekadar blog kumpul pahala dan dosa sama banyak...bagi seimbang dunia akhirat..
Tapi yang aku pelik ada jer pengunjung dari jawa barat...
Sama gak dengan fb aku..
Ada plak orang jawa nak berkawan dengan aku...
Aku bukannya apa..
Bimbang...
Ntah2 ex vivik aku sedang mengendap..
Dahla pergi tanpa kebenaran...siap aku bagi tambahan saguhati..supaya ko leh balik dengan senyum sengih sampai telinga duit berkepuk dalam beg...
Tapi ko pedajalkan aku..
Balik2 tak timbul2 dah..

Terperasan plak aku...kot dari jawa atau indonesia tu..ampunlah ya(kalo bukan ex vivik aku la) kalau ya....aku tak hampunkan ko..bak balik duit saguhati aku tu!!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...