Wednesday, June 06, 2012

Teknologi baik ker buruk

Kecanggihan teknologi membuatkan manusia hidup dalam dunia masing2
Contohnya



Ain sibuk dengan galaxy y nya...




Aina pun sama dengan galaxy y nya....sambil menyumbat botol susu dalam mulut

Tapi bila ada masalah dan perlu perbincangan...mereka akan bermusyawarah dengan baik





Betolla..aku rasa tak wajar teknologi begini di dedahkan kepada mereka seawal usia ini.
Takmacam aku dulu..main batu seremban..main galah panjang...tuju pot..tuju kasut..
Sekarang badan dah makin berlemak..jari pula makin runcing.
Naseb baik aku dah lockkan tab aku ni...
Kalo tak asik utube jer..
Bahaya
aku pula menghapdet blog sambil mendodoikan si ammar.

P/S :tutup tab...jom anak2 kita main masak2.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...