Sunday, October 31, 2010

Weekend


Semalam sungguh bz...seharian aku sibuk dengan kelab aku...chewahhh!!!!! aku dah join kelab sekarang. kelab wanita2 berbisness!!! huhuhuhu. so, semalam aku menghadiri discussion dan belajar serba sedikit pasal marketing. sepatutnya hari ni ada lagi..tapi aku taknak la over bz...kesian anak2 aku.

balik dari perjumpaan kelab tu..aku bawa anak2 aku gi swimming. dengan aku2 sekali berdugong. best!!! lama tak swimming...rasa buncit prot. so, malam tadi aku dapat buat 14 lap. lega. balik timbang..turun ler dalam 300g. hahahaha!!! takder effect pun. tapi berenang bukan setakat nak menurunkan bentuk badan...tapi nak mengtoughkan badan...kasi pejal dan montoksss!!! eeiiyeeek!!!...

Malam tadi juga aku telah menregisterkan anak aku untuk kelas swimming. Dah lama aku plan camtu...tapi tak pernah berkesempatan. jadi semalam aku nekad...no more pikir2..aku trus jumpa owner kelas tu dan daftar sekali dengan beli baju swimming baru untuk dioarang. hehehe!! baju swimming aku pun dah kena beli baru..dah longgar2 dah. maklumler dah ilang almost 14kg. mana boleh swimming baju longgar2 ni....nanti tak meluncur dengan laju. auwww hilang gaya nanti!!! (marah nanti orang yang pakai baju swimming muslimah).

Picca 2day:

si aina dari pagi tadi pakai swimming suit dia. tak buka2. chewii...kalo bab posing serah jer kat dia.







si ain sedang sibuk menyiapkan homework kumon. hari2 ada homework. pada pandangan aku, bagus juga hantar kat kumon ni...bayarannya pun sedang2 saja. kelas pun flexible...worksheet pun everyday dia bagi. masa ni ler nak ajaq dia berdisiplin...hari2 kena check ada homework ker tak. Tengok ler homework dia...bersusun2 ikut tarikh.



ini homework yang berulang2. Kumon akan bagi sheet yang berulang. motip adalah untuk memastikan anak2 kita paham apa yang dia buat.


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...